חנויות אונליין נפלאות לקניית אקססוריז לחדר הילדים

  לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו להתמודד עם מה שקורה עכשו. משבר הקורונה גילה לנו שבאמת יש קשת מאוד מגוונת של תגובות. יש את אלה שמחליטים לנצל את המצב לפרויקטים מרשימים, יש כאלה שמתאים להם דווקא להרפות את המאמצים ולהתמקד במשפחה, בילדים או בנטפליקס. אני נמצאת קצת בין לבין. אני מרגישה שזה לא הזמן שלי להשיג מטרות ולכבוש, חשוב לי להרגע מכל הלחץ מסביב, להיות פה גם בשביל הקטנים שלי – כל היציאה מהשגרה לא קלה בשבילם ומהצד השני, אני מכירה את עצמי ואני יודעת שאם אני אתן לתקופה הזאת לעבור בלי שום התקדמות, אני אתבאס. בסופו של דבר העשייה עצמה עושה לי טוב ומסיחה את דעתי מחרדות ותסכול. אז אני בוחרת לעצמי יעדים שאני יכולה לעמוד בהם: להתקדם עם שרטוטים לפרויקטים שהוקפאו, ליצור לוחות השראה… דברים כאלה.

  כבר מעל לשנתיים שאני וקרן בר (חברה וקולגה) עובדות על קורס דיגיטלי לעיצוב חדר הילדים. לפני חודש חברנו לשרון גולן שמתמחה במוצרים דיגיטלים והשבוע אנחנו סופסוף מוציאות אותו לאור. זהו קורס נהדר, מקיף ומובנה ומלווה כמובן בקבוצת פייסבוק יעודית שבה ניתן יהיה לשתף ולהתייעץ עם שלושתינו ועם חברות נוספות בקבוצה. עיצוב של חדר הילדים יכול להיות פרויקט מצוין לחודש הקרוב. זה לגמרי פרקטי, זה משמעותי עבור המשפחה וישמח גם אותך וגם את הילדים.

 צילום: שירן כרמל

 

  אחד הבונוסים שיקבלו המשתתפות בקורס היא רשימה של חנויות אונליין מומלצות לרכישת אקססוריז לחדר הילדים. באחד הפוסטים האחרונים שלי בבלוג כתבתי כבר על חנויות לריהוט חדר הילדים ופה אני רוצה להתמקד דווקא באביזרים. אם הרהיטים הם הבסיס של החדר – הגוף, האביזרים הם הנשמה והרבה פעמים זה בדיוק מה שמצליח לחולל את כל הקסם. אז אני אשתף אתכן בחלק מחנויות האביזרים שיש ברשימה. כל החנויות הן מאירופה או ארה"ב ושולחות לארץ.

  ורק עוד הערה: אני מודה שאני מאוד אוהבת להזמין מחו"ל, בשנה האחרונה ובטח בעקבות המשבר, המודעות הסביבתית שלי עלתה ואני משתדלת לקנות ולהמליץ יותר על ספקים מקומיים. הרשימה הפעם תהיה על חנויות ורשתות בינלאומיות ואני מבטיחה לכם עוד פוסט מצוין גם על האפשרויות בישראל.

צילום: שירן כרמל

 

VERTBAUDET

  vertbaudet היא רשת חנויות צרפתית עם אתר ששולח לכל העולם וגם לישראל. הרשת מוכרת בגדים ונעליים לילדים וגם לנשים בהריון, אבל באתר ניתן למצוא וילונות איכותיים, מצעים נעימים, גופי תאורה, מדבקות קיר (אני בדרך כלל לא אוהבת אבל פה הן מקסימות) ושרשראות. המשלוח הוא חינם מעל סכום של 220 שקל, אך כדאי לקחת בחשבון שמעל 75 דולר תתבקשו לשלם מיסים. כשנרשמים לניוזלטר מקבלים 20% הנחה ועל כל חבר שמפנים לאתר מקבלים 15% הנחה ומשלוח חינם. המשלוח נעשה באמצעות UPS ומגיע תוך 3-4 ימים באמצעות שליח עד הבית.

תמונות: VERBAUDET

THE HUT

  אם אתם עוד לא מכירים את הרשת הזאת, שווה לכם להתעמק באתר שלה גם במחלקות שפחות קשורות לחדר הילדים, אבל אין ספק שמחלקת ה- nursery היא המחלקה המוצלחת מבין כולן. the hut מחזיקה מותגים משגעים באמת כמו BLOOMINGVILLE, PICCA LOULOU, DESIGN LETTERS ובעיקר THE KIDS CONCEPT בהם התאהבתי בביקור האחרון שלי בשטוקהולם. המחירים אטרקטיביים יחסית למותגים עצמם וגם פה רצוי לשים לב למיסים. המשלוח נעשה דרך דואר ישראל ועולה 10 פאונד או חינם בקניה מעל 50 (כדאי לשלם בפאונדים כדי לקבל שער טוב יותר). יש הנחה לנרשמים לניוזלטר בפעם הראשונה.

תמונות: THE HUT

 CRATE & KIDS

  crate & kids הוא בעצם השם החדש של LAND  OF NOD. זאת חנות בת ל- CRATE & BARREL המבוגרת והקלאסית, אבל בעצם היא הרבה יותר דומה לאחותה המתבגרת CB2. מה שאני אוהבת במוצרים שלהם, זה שגם המוצרים שלהם לילדים הם טרנדיים וקלילים. תמונות אבסטרקטיות, שרשראות גיאומטריות וקישוטים מינימליסטיים שיכולים להשתלב באותה מידה גם בשאר הבית. המשחקים שלהם מלאי יצירתיות ומעשירים את הדמיון והמוצרים סופר-איכותיים (דברים שקניתי משם כשהייתי בהריון עם יהלי משמשים את עלמה עד היום – 8 שנים אחרי). המשלוח לא זול, אבל הוא כולל את המיסים מראש כמו בשאר הרשתות האמריקאיות.

תמונות: CRATE & KIDS

 POTTERY BARN KIDS

    גם פה מדובר בחנות בת לרשת גדולה יותר, שלגמרי מתעלה על המקור. בתוך האתר תוכלו למצוא קישורים לחנות שמיועדת לנוער וגם לחנות שמיועדת לקולג' ובשניהם יש דברים שמתאימים לחדרי ילדים, כנראה שהאמריקאים לא ממהרים להתבגר. מה שאני אוהבת ב- pbk זה שיש שם משחקים שיכולים להוות את האלמנט העיצובי שעושה את החדר כולו, כמו חיות נדנדה חלומיות, מכוניות מגניבות ומטבחים מושקעים. את חישוב המשלוח והמיסים תוכלו לראות רק אחרי שתעשו check out כי האתר משתמש בשירותיה של חברת השילוח border free.

 

צילום: שירן כרמל

   אני כולי תקווה שהתקופה הזאת תעבור בקלות ובמהירות ואולי יום אחד נזכר בה בנוסטלגיה ונחשוב לעצמנו שלפחות יצאנו ממנה עם חדר ילדים מעוצב ושבסך הכל היה לא נורא. אתן מוזמנות להצטרף אלינו לקורס הדיגיטלי פה ולפנות אלי בכל שאלה