פוסט לאמהות בלבד

אז לאיזה קבוצה אתן שייכות? לאמהות המשקיעות או לאמהות השוקעות? לאחר התלבטות מסוימת חשבתי על זה שאני בעצם אמא מסוג שלישי: אמא משקיענית ושוקעת. זאת אומרת, הילדים שלי הם באמת הדבר שהכי חשוב לי בעולם ואין דבר שאני לא אעשה בשבילם, אבל תמיד ישארו כמה דברים שהייתי יכולה בכל זאת לעשות טוב יותר.

הייתי יכולה לבשל יותר בריא ומזין, אהההה בעצם בואו נתחיל עם הייתי יכולה לבשל. הייתי יכולה לקחת אותם יותר לגינה, לו רק היו שם קצת פחות יתושים וזבובים. הייתי יכולה לקרוא להם יותר ספרים ולצפות איתם פחות בטלוויזיה… הרשימה הזאת לא באמת נגמרת ויש כאלה שבשבילן רגשות האשמה הן מהות האמהות, אבל אני מאמינה שכל אמא משקיעה בילדים שלה בדרך שבה הכי קל לה לבטא את אהבתה.

עיצוב חדר הילדים הוא הדרך שלי זה לא שבלי התפאורה הזאת הילדות שלהם תהיה פחות מאושרת, אבל בסופו של דבר זאת הדרך שבה הכי כיף לי לתת להם ואני בטוחה שהם מרגישים את האהבה שלי אליהם בו ובעצם זה מה שהכי חשוב לי: שהם ירגישו אהובים.

כשעלמה היתה בת 3 חודשים (לפני חצי שנה, לא יאמן איך שהזמן טס!) העברנו אותה מהעריסה למיטת התינוק בחדר הילדים. על החדר שלהם התחלתי לעבוד עוד לפני הלידה, אבל איכשהו נשארו לי פינות אחרונות לסגור ורציתי שהכל כבר יהיה מוכן לקראת המעבר. מכירות את זה שדווקא לפני הסוף נגמרות כל האנרגיות? בשביל זה יש חברות וכשגם הן איתך בחופשת לידה זה מושלם!

אז גייסתי את שירה גנני וקרן בר לעבודה, נכון זה לא הפוסט הראשון שלנו יחד וכנראה שגם לא האחרון… (ואם אתם רוצים להזכר אתם יכולים להציץ כאן). כך, בבוקר חורפי התאספנו לנו שלושתינו ושלושת הבנות ובין גזירות, הדבקות, הנקה ומטרנה הן גם הצליחו להפיק את ההדרכה המצוינת הזאת על איך להדביק טפט על ארון ואת ההדרכה המעולה הזאת על איך יוצרים גלריית תמונות.

והצצה אחרונה אך מתוקה ביותר על שלושת הקטנטנות שהתחילו איזשהי אינטראקציה בינהן… מי יודע אולי יום אחד הן עוד יפיקו איזה פרויקט משותף ביחד 3>

*את התמונות היפיפיות של החדר צילמה שירן כרמל ואת התמונה של היפיפיות שלנו צילמה שירה גנני. אם גם את מקננת לקראת לידה, כדאי לך להשתמש במחשבון ההריון של אמהות בסטייל.