עיצוב בסגנון טרופי

בכל פעם שאני מתחילה תהליך עם לקוחות, אני מבקשת מהם לעצום עיניים ולנסות לדמיין איפה הם היו רוצים לגור. אם לא היתה מגבלה של כסף, זמן או מקום, כיצד היה נראה בית חלומותיהם… אני חושבת שבכל עיצוב טוב חייב להיות מרכיב של פנטזיה, של משהו שמשפיע על האוירה ו’מעיף’ אותך מהמקום הפיזי בו אתה נמצא.

כחודש אחרי שעלמה נולדה, חיפשנו מקום לחגוג לה עם המשפחה. למרות שמדובר בילדה שניה, היה חשוב לנו לציין את העניין ולא לשקוע לשגרת הבקבוקים והחיתולים מבלי לחגוג. לירן נזכר במלון בראון ביץ’. זהו מלון תל-אביבי קטן ונחמד, שכשראינו אותו מבחוץ חשבנו לעצמנו שזהו בדיוק מסוג המלונות שהיינו שמחים להתארח בהם לחופשה קצרה בחו”ל.

המלון מעוצב בסגנון של ריזורט יוקרתי באיזשהי עיירת חוף… מיאמי ביץ’ סטייל. הריהוט מעץ אלון משתלב היטב גם עם הבמבוק, הטקסטיל בגוון צהוב והצמחיה הירוקה מוסיפים צבע ואוירה נכונה, הריצוף הגרפי נראה מצוין בשחור ולבן… ובכלל אני כל כך אוהבת מלונות, הם ממלאים אותי השראה! כדי לתרגם את הסגנון הזה למשהו סולידי יותר שמתאים למגורים, צריך לנתח מה עובד בחלל המסחרי והאם זה יכול לעשות את אותה עבודה גם בבית. כדאי להזהר לא להגזים, שהתוצאה לא תצא ‘מתאמצת מדי’.

הסגנון הזה הפך להיות מאוד טרנדי לאחרונה, אבל מכיוון שהוא לא מתאים לכולם יש בו עדיין יחודיות  אספתי כמה פריטים שיוכלו ליצור את האוירה הטרופית המיוחלת גם ברמת-גן המזיעה…

נתחיל במאווררים של סטאר, שהם פשוט יצירת אמנות בעיניי.

ואם אנחנו כבר בתקרה, שימו לב לגוף התאורה היפהפה הזה מלאופרד.

אם הרצפה שלכם לא בשחור ולבן, השטיח הזה מאיקאה יכול לעשות את העבודה:

לגבי הספה הזאת מאורבן אני קצת אמביוולנטית. המראה הרטרו של שנות ה-50 מאוד מתאים והמחיר שלה נמוך ביותר, אבל הגימורים… אויש הגימורים…

לא משנה באיזה ספה תבחרו, אל תשכחו להוסיף איזו כרית או שתיים, כמו זאת המהממת מקאס:

וכמובן כורסאות כמו אלה מקנה קש ומגלוריה מונדי, אם כי אני לא בטוחה עד כמה הן נוחות…

ולבסוף פזרו כמה עציצים עם שיחים טרופיים. אם גם אתם לא מצליחים לתחזק צמחיה, אפשר ללכת על האופציה המלאכותית כל עוד היא איכותית ונראית טוב.

את הפלמינגו הזה מצאתי בסוהו ולפי דעתי הוא לא חייב לשמש דווקא כצ’ופסטיקס…

לנו היה כיף, לבוקר אחד הרגשנו כאילו שאנחנו בריביירה… מומלץ בחום! תנסו את זה בבית!

*כל התמונות של המלון לקוחות מהאתר, את התמונה האחרונה צילמה מוריה שטיין.

אם אהבתם את הפוסט הזה, אולי תאהבו גם את I DO