Home is wherever I'm with you

לפעמים אני חושבת לעצמי שהשריטה שלי לעצב בתים התחילה ממעברי הדירה המרובים שחוויתי. עד עכשו עברתי דירה 19 פעמים ולגיל 37 זה נראה לי קצת מוגזם… וכן בכל פעם היה חשוב לי לנקות, לסדר ולהפוך את המקום לשלי. לפעמים עד שהייתי מסיימת לעצב כבר הייתי צריכה לעבור דירה. עם כל המעברים האלה נשמע כאילו השתתפתי באיזשהי תוכנית להגנת עדים… אבל לא, אני סתם מכורה להתחלות חדשות ומבטיחות.

דווקא המעבר לדירה הנוכחית לא היה מובן מאליו. גרנו בדירה שהיתה שלנו והשקענו בה הרבה מעבר למשכנתא, אבל כשנכנסתי להריון הבנו שהגיע הזמן להתקדם למשהו עם קצת פחות מדרגות וקצת יותר מטראז’. טוב, ממש ק צ ת יותר מטראז’, בכל זאת אנחנו בגוש דן.

אז השכרנו את הדירה שלנו ושכרנו דירה אחרת. רב הרהיטים שלנו לא התאימו במידותיהם לדירה החדשה ולכן החלטנו להשכיר את שלנו כמו שהיא, עם כל הרהיטים ומכשירי החשמל. מכיון שידענו שאנחנו עוברים לדירה החדשה לתקופה מוגבלת, החלטנו ללכת על תקציב מוגבל, נטול אנשי מקצוע ומלא ב- DIY, IKEA HACKS ואלתורים.

את הבריקים במטבח גזרתי מטפט והדבקתי, קצת עקום אבל לא נורא… בסלון תליתי לוח מזונית מחורר שחתכו בשבילי בדרום ת”א. גייסתי את אבא שלי לטובת נישת הגבס למקרר ה-SMEG המשגע (יד 2) ולבסוף צבעתי את שולחן האוכל ושולחן העבודה. ככה הם היו נראים לפני:

אז אני יודעת שיש הרבה אנשים שחושבים שלא שווה להשקיע בדירה שכורה, אבל אני גם יודעת כמה השפעה יש לבית מוזנח על החיים. לא מעט לקוחות סיפרו לי איך לפני שעיצבתי את ביתם, הם התביישו לארח ואף נמנעו מכך. אחרים סיפרו שהבלגן שהיה להם מול העיניים הוריד את תפוקת העבודה שלהם… לחילופין, אני גם יודעת כמה סביבת מגורים מעוצבת תורמת להרגשה הכללית ואפילו לרומנטיקה ולהצלחה בקרב בני המין השני (אבל זה כבר באמת לפוסט אחר).

אז מה דעתכם? האם שווה להשקיע בעיצוב דירה שכורה וכמה?

את התמונות צילמה בכשרון כה רב שירן כרמל הנפלאה.

אני קצת מתקמצנת על התמונות הפעם כי הבטחתי לשרון מ- XNET  את הראשוניות בפרסום הדירה, אבל אם תרשמו לבלוג בלשונית הפופ-אפ אתם תהיו הראשונים לקבל הדלפות גם מחדר הילדים המשגע.